Assalammualaikum

I am an environmentalist. Graduated from USM, currently a student of UM and a big fan of CATS.

Wednesday, April 20, 2011

kau nak cincin diamond??

perhhh
bersarang sudah blog aku nie
nie la masalah nya kalo tetiba mood study meningkat nan mendadak
hahahah
*jgn pecaya~

assalammualaikum

wahai blog bila lahh kau nak jadi vavavoomm gitu
tgk blog org2 haisyhh..raso nak jugok bubuh gambo muka herot2 mata juling2 nie
tapi org2 pya muka herot depa style 
tapi aku cam cacat pown hado kalo tgk balik 
=..=''

sabo je lahh~

skunk nie minggu kritikal minggu exam babe! exam!! 
scary x??? perhh..kalo kau x scary tuh mmg haku tabik spring sama kau..
nie mesti mmg serius jenis study gila babun pya nie..

cam besa la.. haku last2 minit..
 bila mai exam ja last2 minit bila last2 minit ja aku kalot la baru nak study..
bila p kuliah ja last2 minit baru nak siap
bila nak siap ja kawan2 dah ajak p kuliah
mula la bedak x sempat tempek..enset x sempat capai
x tercapai dek otak aku y x brapa nak celik nie lahh

tu la pepatah pepatih ado berkata
bkn pepatah berkata..owg dolu2 la berkata pepatah tu berbunyi semacam sebegini :



masa itu emas



perhhh... masa itu emas kowtt??!! 
owg2 dolu2 nie bijak
bakpo dio x oyak y maso itu diamond ko...
diamond tu hanya lah sejenis karbon. kau tahu carbon tu hape? 
kau p bako satey pastu ado benda2 hitam macam arang kayu tuh..
benda tu la karbon..
so ladies, don't ask for diamond ya. diamond is just a carbon~
petikan ayat Dr Farook Adam <---lecturer kimia haku lahh~
kau minx la sofa baru ko, washing machine baru ko, mesin jahit baru ko..
boleyh jugak bg senang hidop kau. betoi?

*tapi nnti aku kawen aku nk swuh bakal laki aku beli cincin diamond y besau gilooo tuh smpai x larat haku nak angkat tgn :DD


apo kona mgona masa itu emas ngan cincin diamond??

bila kau appreciate masa itu sepenting barang2 emas kau.. 
semestinya kau akan ke kuliah awai2
study awai2 
ke exam hall awai2
amik degree master phd awai2
keja awai2 
kawin awai2
dapat laki pownnn y besauu gaji awai2
hahahahh..pastu minx la cincin diamond awai2 :D


.

.

.

.

bila kau appreciate nie..

.

.

.

.

kau dapat nie !
.

.

.

.

OK.BYE~

No comments: