Assalammualaikum

I am an environmentalist. Graduated from USM, currently a student of UM and a big fan of CATS.

Tuesday, October 9, 2012

diari en.Omey ^^,

assalammualaikum.

semalam since ada masa lapang aku pon amik keputusan balik rumah.
cuma kat rumah ja aku rasa boleh bersosial.
dengan niat nak menjenguk kucing comot aku ni.


bukak2 ja pintu lif rumah jalan seket dah tersembul muka si comot ni.
selepas bertegur sapa apa semua ..kata nya tgh berehat.
so xnak la kacau dia.


masuk rumah gado2 ngan adek manja2 ngn mak abah then rasa nak kaco plak si comot sekoq ni.
aku pon kluaq la rumah.
tergejut chipanzee aku nampak kucing jahat datang nak berperang.
namun dua2 ekoq tgh mengadakan mesyuarat agong di depan rumah, maka aku pon hanya mengusha dari tepi pintu.



nampak x dua titik cahaya tu..? tu bukan hantu tu mata kucing jahat tu.
then i decided.ok that's it.somebody has to get inside.
so aku pon halau kucing jahat tu and bawak masuk kucing aku inside.
bila tgh halau diowang nak attack each other dah. aku trus menjerit n both of them lari.
see. how woman voice is sgt menakutkan. hehe



see hows my cat buat breakdance. haha (18SX nampak anu dia-.-)




ohh comot sungguh budak ni. ngantok so tido ngan si senyum atas sofa.


.
kissing en polar bear good nite. sleep together nicely.


then tido dengan buas tolak en polar n cik senyum jatuh sofa -.-




xsampai sejam tidoq then bangun kacau org tgh main ngn Eiffel Tower. bad cat! bad cat!


so kena kick out duduk kat luaq.


bila aku masuk tidoq ja rasa xsedap hati nak tinggai si omey ni kat luaq.
but then,melalak jugak aku tidoq sampai telupa omey kat luar.

after a while riuh kat luar umah.
rupanya perang tergendala tadi dah bertambah teruk.
dua2 tgh bergomoi aku pon bawak penyapu dgn mamai2 ni pukul kucing jahat tu.
tu pon dia xmo lepas kucing aku.
bila dia dah kena ketuk dua tiga kali baru dia lari.
but then kucing aku telah cedera parah.
kaki dia brdarah sebab kena geget.


kucing jantan memang mcm ni.
they always fight utk jadi ketua kat kawasan depa.
sebab kan kucing aku ni jantan so kadang2 bergado tu xpa la kot.
kang jadi aww lak.


taruh ubat gamat dodoi2 dia then kami dua2 tidoq sampai la kepagi......


p/s : i dedicated this story to my sister,sarah. hope terubat la rindu di hati tu.. :)


thank you for reading this entry !

No comments: