Assalammualaikum

I am an environmentalist. Graduated from USM, currently a student of UM and a big fan of CATS.

Tuesday, September 28, 2010

begini lah suasana nya bila aku jadi 'usahawan'..

oke ini cerita petang tadi
perjalanan penjualan tshirt tadi bjalan oke ja
ramai y nak aku y lukis kan..
mana nak larat

tapi thankz to all y beli baju kami k
^^.

al kisah..
pagi2 kui 8 aku n rumet dah kuar menuju ke dataran usahawan
malangnya kami smpai 8.30pg n dah ramai y dah daftar
tempat kami agak ujung n sempit
huhu..
pya lah x strategik nak habaq sat..


byk gak r barang y kami gendong..
macam nak balik kampung ja.. huu~


yeahh inilah promoter kita pada ari ni..
thz to rumate y melayan customer2 


keja aku plak wat demo menconteng baju
wallaweyhh
mengaku bdk seni utk seketika..ehe

ada gaya x? hihi..


kemeriahan booth kami
meriah ka?? boley la...




breakfast makan kek guna duet hasil penjualan rantai aku
hehe


1st customer design tshirt
thz paupau ^^


pas bz jaga booth
tyme for SHOPPING !!

  
vetro~
ulala..


dapat borong dua shawl nie sgt la bahagia..
^_^


apa ag y aku beli.. 
hmm
beg duet (mnarik sebab polcadot) 
keronsang (cumey sebab warna kegemaran aku~kuning!)


rantai ( beli kat yana ^^)
cekak(biru sebab cekak y lama dah patah sob..sob..)
n pin burung (beli kat lin^^)

...

owhh lupa plak
nie la design tebaru kami

designed by tehah (rumate)


designed by ain (me) ^^
 baju nie saiz s kalo sp2 beminat nak jadikan hak milik mutlak
sila roger2 i oke ??



3 comments:

Anonymous said...

wow...cantik doe baju yg korg design...
nk satu...haha.. - teha( Xrumate dlu)^^

Anonymous said...

salam sis..saya farah dr uiam gombak..
Berminat tak untuk menyertai bazar sempena konvokesyen UIAM??

jika berminat boleh bg detail:
-nama
-phone no.
-Jenis jualan
-email

detail lain sye akn bg jika sis berminat..

phone no. saya 0192912239
terima kasih

Anonymous said...

salam sis..saya farah dr uiam gombak..
Berminat tak untuk menyertai bazar sempena konvokesyen UIAM??

jika berminat boleh bg detail:
-nama
-phone no.
-Jenis jualan
-email

detail lain sye akn bg jika sis berminat..

phone no. saya 0192912239
terima kasih