Assalammualaikum

I am an environmentalist. Graduated from USM, currently a student of UM and a big fan of CATS.

Sunday, September 26, 2010

painting t-shirt sendiri..ikut cara aku~

semalam pas dah sure nak meniaga apa untuk WUS
aku, mak n abah kuar g beli bahan2
habes nak dekat rm200 gak laa..
harap2 mendapat sambutan esok..
huhu



balik2 bilik ja
aku n rumate dah semgat bekobar2 nak stat wat painting

oke nie steps in order to siapkan sehelai t-shirt
yang stylo..ahakz
yang penting nie limited edition 
oh yeahh.. !

mula2 kami lukis dulu atas t-shirt tu
must hav design y menarik dulu k

 yang tengkorak tuhh rumate y design ekk


yang biru cerah nie aku yang design..yeahh babeh !


then kami stat warna 
mari lihat hasil nya nnti...



 teka cepat apa y aku lukis nie??
sapa betui dapat duet raya..haha


jeng..jeng..jeng
dah nak siap dahh..
woww..ganas giler ahh rumate aku nieyhh..
tengkorak sapa y die lukis blakang baju die nie??
hurmm..



mesti kowang x sabar nak tgk aku pya an..an..
tadaaaa...
nie lahh hasil lukisan aku
cayalahh..
(bangga seketika ehee)


this t-hsirt designed n created by~
me ^^
here come the owner

selekeh la plak owner die nie bila x makeup..huhu

apa ag pasnie
pakat2 mai serbu booth kami kat USM naa..
bley wat t-shirt sendiri..
menarik x??
hehe
nie salah satu cara korang nak being different from owg laen
dengan reka t-shirt kowang sendiri..

oke pasnie kalo jumpa aku pkai baju nie kat mana2
nie la baju y aku wat sendiri tuhh..
muahahah XD

3 comments:

Anonymous said...

colour 2 xluntur ka bila basuh nnt..

thetravellinghijaber said...

actually kami guna cat y mmg khusus untuk fabrik..
paint y kilang guna print t-shirt tue..
so don wury mmg x kan kuar.. ^_^

Anonymous said...

aha....i know....