Assalammualaikum

I am an environmentalist. Graduated from USM, currently a student of UM and a big fan of CATS.

Thursday, September 23, 2010

transformasi fesyen dulu n skunk ~

ari nie aku ponteng klas
sbb rumate sakit..risau plak tinggal die swg2 kat blik..
hehe sedangkan itu cuma alasan smata2 utk memonteng kuliah !
rumte aku sakit mata jew pown..hehe

kat U n matrik life mmg beza
kalo dulu sempat ag nak goyang kaki
tidow sampai ke maghib
lepak kat tasek smpai pasang teropong
menghayati gelagat belangkas2 y dok dating..
(tu ah keja aku..skunk pon sm ag..hehe)
yeaahh pasni jgn tya hobi aku apa..nie cek dah bgtaw dah..
n life aku kat USM nie smkin semak nan assignment y bertimbun2
tensyen2..huhu

sedang aku ngah cari balik gmbar2 lama 
terjumpa laa folder gmbar waktu dolu2..
n mula la aku nak compare aku dulu n aku skunk..

 nie zaman mula2 masuk matrik
bdk muka baek an..an..
haha
(aku y pkai spek tuh ekk)


then bila dahh stat blajaq pkai contact lens
y clear tuhh..
dulu aku x brani nak pkai tudung warna2 nie
sbb takut nmpak cam badut !!
tapi skunk aku suka plak nmpak cam badut.. ahakz
lyke3 ^_^


 revolusi terjadi bila aku syonok tgk kawan2 pkai selendang
so nie la 1st slendang aka shawl y aku beli n pkai
mula2 malu2 gak la..hikhik
(rs muka cam telur masin jew..huhu)

dila aku anym najah
nie gmbaq nan besh fwen aku kat matrik
yang masing dahh tepisahh
sebab study pown kat U laen2..
actually aku y U jauh ngan depa..hehe
still in my penang ! yeahh
bangga2 ^^.
mereka pula skunk d UKM, UiTM (selangor)
n aku y sesat kat USM (penang)..haha

igt ag waktu mula2 masuk matrik
si najah la owg petama y tegur aku..
tu la aku syg najah lebeyh hehe..

then aku asyik pkai slendang itam ja
buhsyan2..
so try la plak shawl color nie..



dulu kan..dulu kan..


aku nie baekkkkkk..!!
cam ustazah x?? haha
pas tue kebaikan aku tuhh x d hargai 
n aku stat gyla shopping
n bertukar menjadi monster y shopaholic !
huhu~

so gaya aku pown seket berubah...

aku eton ain (rumate eton)
nie gaya ala2 poyo ag..
tyme nie blajaq bwk handbeg..
acecece..lawak la plak
haha

pastu jeng ..jeng..jeng..
bila dah abes matrik..
mula mgorak langkah kat menara gading techenta..
terinspirasi nan akak senior swg nie kat USM
stylo sgt2
tyme nie la aku blajaq pkai gaya ala2 baduk sarkas
colorful cam rainbow telebih color ja..

nie gambar nak tunjuk mata aku ja..
hehe
nie lens warna grey b4 this aku pakai brown
waktu tue mmg meletup ahh.
ramai y datang minx signn..haha


dila tehah(rumate) aku


nie lah d namankan fesyen mengikut peredaran zaman
ramai cam kurang confident nan fesyen
trust ur self !
be fashionable n make people look at u oke~

tapi dalam mgejar fesyen pastikan fesyen y d pilih tu
x bertentangan ngan agama!
if u wear hijab wear it properly
tutup leher n don eva wear short sleeve tshirt wif it..
burowk !!

oke 
slamat mentransform diri ke arah fesyen y lebeyh up to date eyk
.^^.

(ngah besiap2 nan kuar shopping..yeayy)
solat dulu oke!

1 comment:

Anonymous said...

I recently found this website that I want to share with everyopne as they were a great help when I was
working on a recent project. I needed to know how to do some stuff in PHP and they were able to provide
a tutorial sepcifically tailored to my needs. It was fantastic.

[url=http://teamtutorials.com]TeamTutorials[/url]

I recommend you hit them up and check them out if you need assistance.