Assalammualaikum

I am an environmentalist. Graduated from USM, currently a student of UM and a big fan of CATS.

Wednesday, September 29, 2010

cara pakai selendang ala2 Dato CT gitu..

hari nie kelas bm aku d tunda 
oh yeahh..
telepas la presentation utk ari nie..
huuuhhhh~

mgambil kesempatan nie 
nak kongsi seket cara aku pakai shawl
aisehh


mula2 pakai dulu inner syria
tapi die licin seket
so pakai anak tudung itam untuk lebeh selesa


then pilih shawl yang sesuai nan baju


oke aku pilih selendang YUNA
lyke3..^^


letak kan hujung selendang tu atas kepala


pas tue wat satu pusingan
back to atas kepala


sekarang pin kat atas kepala
so tat die x begerak




tarik yang bahagian panjang tu
n buat satu pusingan naik balik kat atas kepala




jgn lupa pin again kat atas kepala
selepas hujung selendang yang panjang
d tarik ke ats kepala oke



tadaa..
dah siap pown


hmm..teropong2..
x kemas ag laa...


so pin kat tepi kepala
(kalo x pin pon x pa)





sebenarnya kita x yah guna pin pown..
tapi aku syor kan
pakai pin kat bawah dagu




ketat kan supaya x begerak2 nnti


oke siap sudahh
senang an..an..


last move
kemas kan jew ..







amacam?
cun x? haha XD




ini bahagian sampingan
ekeke..



since tutorial bm d tunda
so aku tutorial korang kat sini
cara2 nak pakai shawl..hehe

apa2 pown 
selamat mencuba ekk
^_^

1 comment:

Anonymous said...

haha..comel hg ain oi!! - tehA