Assalammualaikum

I am an environmentalist. Graduated from USM, currently a student of UM and a big fan of CATS.

Wednesday, September 22, 2010

passion in fashion (!)

hari nie hari berbahagia aku
since kelas bm aku d tunda..so merdeka la aku sekejap..haha

post kali nie nak kongsi gaya aku ke kuliah..


simple tapi nmpak funky..
 some of the stuff u need maybe..


owhh.. deodorant n perfume tu wajib pkai k..
if not owg sebelah akan mula resah menahan baw ala2 tengit 
euww...
u hav to look nice n smell good too k
aku manusia y x ley idop tnpa perfume
pendek kata my life is incomplete without it ..


ni jew y aku pakai mostly laa..


cardigan, pashmina, inner, beg..
n x lupa gakk..


skinny!!

inilah koleksi skinny aku.. hehe
everyday different color 
but still searching for yellow n red skinny..
huhu
x jumpa2 ag.. T_T


note~ the blue one is as present fwom my sis..
die beli kat uk^^
y laen beli kat MORRIS,QB n on9 jew..


owhhh some accessories.. 
wajib !!


shade tu thx to acik suraya.. 
die blnja since aku masuk U.. yeayy ^^.
x lupa gak beg merah tuh..
(bahagia~)

jom mix n match ..!!


some of my sleeveless blouse..
n dress too..


maybe bley pkai nan inner or cardigan..


both r fwom my sis..
kwn2 ada y tya mana aku beli..
actually both pown beli kat uk.
sini pown ada but kena cari laa k..
i really lyke y itam tu..
bcoz blkang tu net n look sexy bila pakai.. haha


some of my jacket..
(x larat nak punggah sumer sebenarnya..huhu)
aku slalu nya pkai pagi jew..
kalo pkai petang mcm panas la plak.

this is some of my shawl n pashmina collection
(ada beberapa y aku basuh xdpt nk show kat sini)
why shawl?sebab..
senang nak pkai n banyak style nak pkai..
maybe i'll show some steps n ways nak pkai die in next post k..


last but not least..


sneakers ksygan ku..
oke kalo pkai tshirt/ blouse n cardigan
u can juz sarung mana2 kasut cam kat atas nie
but if u pkai dress
juz sarung kasut kat bawah nie k


b4 aku kuar ke kuliah
sgala harta benda akan aku sumbat dalam beg nie..


its better to wear a beg
x kisah la seket ka byak ka brg y nak d bw ke klass..
sbb takut kalo x boh dlm beg nnti berterabur n nmpak serabut
bila mgusung buku2 n kertas2 asignment with hands..

oke this is some of me b4 ke kuliah..


ini ala2 nerd 
(kalo malas nak pkai lens)
dun wory about da color of ur blous n shawl.. 
kita kena brani pkai baju n tudung warna y kontra
sebab itulah fashion !




ni gaya malas..
juz sarung cardigan lilit pashmina 
n brambus k klas..


gaya pashmina ni aku pkai cara HANA
simple n senang je nak pkai..


kadang2 terasa nk pkai ala2 gadis semasa
lalalala~
 (smbil nyanyi lagu gadis semasa by YUNA)
dress ni my sis pya..
die beli kat uk.. n now jadi harta sementara aku..
hehe

inspirasi..inspirasi...
need inspiration here !!

so amacam? cam Yuna x??
haha..Yuna celop2..
.^^.



No comments: