Assalammualaikum

I am an environmentalist. Graduated from USM, currently a student of UM and a big fan of CATS.

Friday, September 17, 2010

story of my day..apabila ke jamuan raya aku d serang demam selesema huhu

sedang aku d buai mimpi indahh
tetiba lak bermain2 lagu 
kesha-tiktok 
kat enset sony ericson ku..
rupanya2 dapat msj dari si chubby eton nie
thankz la ton2 bab gerak aku pagi2 buta
huhu

mgeliat pya mgeliat
nanak buka mata pown pya la liat
lastly buka gak tuk bc msj tuhh
...

the story of tis day ialah
g jamuan raya kat KMPP
waa jumpa nan adek2 junior
sgt n teramat laa epy..
jumpa pensyarah2 tersayunk..
ag2 Pn. Rohayu..
Camat Ari Raya semua..
^^.

since eton in rush sbb akak die nak guna keta
aku pown x smpat nak makeup
truz kuar umah
berlari2 nak kejar lif
naseb bek cek x tersungkuq uhuu~




then bjalan ke kedai kek n membeli sebiji kek coklat
mamamia~~
sedapp..aku sendiri terliuq tgkk...hihi
then bjalan sepantas kilat
(nmpak sgt tipu)
fine la jalan laju2
then tunggu rapid y teramat laa (lembab itu)
aduhai..
smbil dalam aty berdoa smoga x kena sumpah seranah nan eton sbb lmbat
ag lembab 
-_-"

dahh naik bas tetiba lak bas coner kot blah laen..
sahih..silap bas..!
so apa lagi sempat laa aku mkn angin round2 penang..
check jam d tgn
oh noo! lewat sudahh
smpai jety
again apa laa malang telepas fery plak..
aigoo...
smbil terbyg muka eton y mula kuar asap tuh..
geget jari
smbil jalan mundar mandir
terjengok2 mn la next fery nie
smbil mulut membebel2 xhenti2
(cm makcik2 plak aku tyme tuhh)
rupanya2 aku x prasan 
mamat swg nie dok tgk aku
p mai p mai tang tu
(muka dahh blushing)
berpura2 x nmpak n belek2 jam..
hehe

smpai jew kat eton
aisehh lawa plak kwn aku swg nie..
x sempat nk puji lebeyh2 truz 
eton memecut keta nya..
(mentang2 aku x dak lesen)
aircond keta plak rosak
dahh meleleh2 peluh aku
menitik2 smpai basah baju2..
 benti jap kat kedai kek murni 
cik eton nak beli kek kat adek2 die jgk..
again teliuq aku tgk kek coklat dlm peti ais tu..
huhu
so belilah kek kecik utk diri sendiri..hehe
^_^

smpai ja kmpp waa ada pyambut tetamu laa
adek junior eton dtg myambut
(x slh aku nm die budin kowt)
thz la..(walopown bkn smbut aku sbnarnya) huhu~
truz ke khemah F1P7
makan2..makan again..
makan dan truz makan..
(breakfast laa)
then ke booth F3P4 plak
makan lagi..
nasi impit kuah ayam
sedapp..!
thumbs up utk adek2 junior ku
(tapi soe laa kak ain mkn x abes)
hehe..

nan adek2 f3p4.. ngah potong kek tuhh
jumpa faisal
(adek cek swg nie)
lama x jmpa rindu plak
(tetiba tringat kat adek ag swg-amin) 
huhu
sembang2..snap2 amik gmbaq
alorhh
dahh kena balik
aku faisal eton.. faci2 bejaya..yeayy !

the story ends here
eh..ehh x abes ag
ni la story sebenar cemana aku bley demam
since aku mmg sdg menghitung hari maw demam nie
dok dpn dlm keta
n mgadap aircorn
(y dahh bjaya d baiki)
maka myerbu la aircorn tersebut ke muka aku
serta mata aku y mula mgering
sbb pkai contact lens
mula penin n skit kpl..
but gagah jgk ke rumah eton
beraya 
(baru teringat mak die lupa bg duet ry kat aku la..)
hihi
thnz to mak eton y comey cam eton itu
melayan aku 
spnjang d umah eton
sedapp kueh raya makcik 'beli' tue..hee~

back to the ending
so otw nak antar aku balik
hmm sbnrnya diowg nk p QB
haha
alang2 tue ikowt skali laa
tapi x join g shopping sbb kena balik awai
lupa date aku nan my lil sis..
uhhu
again tepaksa break promise nan alia..
soe babe nnti i blnja u oke.. ^^

nak balik..nak balik..
hidung dahh mula meleleh cam cendol ijau..
skit kpl dahh mula berdenyut2
nek bas rapid balik umah
atas bas 
berebut nan apek tua
geram btoi aku..
1st come 1st serve laa
dahh la kpl aku seket ag ja nak pecah nie..

the best part dok blkg 2 owg kapel
who eventually besh fwen
n melihat keharmonian umah tangga mereka
manjaaaaa nyaaaa...........
sakit nya aty ini..
x jeles pown oke (!)
tetiba
apek sblah aku nie mgeruhh
ayoii apek..y p tidoq dlm bas tuh wat pa..
n tetiba gak
seluruh manusia d dlm bas tu mgalih kan pndangan mereka
ke arah aku..
whatt?? not me y mgeruhh oke apek sblah nie lahh!
cis x guna pya apek pndai pya dok cover !
aku jgk y menempah malu..
huhu

larikkkkk
berlari2 aku utk balik cepat ke umah
smpai umah
x dak owg d umah..
apalahh naseb
melayan la diri sendiri swg2..
tettt..slah !
bantal y layan aku..haha
truz tetido nan baju kurung

bgun2 jew... suara dahh ilang
tkak dahh sakit
hidung nan cendol ijau nya
akhirnya penantian berakhir
aku pown d sah kan 
DEMAM SELESEMA (!)

the end

(tgh menunggu paracetamol n doc ensem utk megubati sakit ku ini..hehe)
 ^^.



No comments: