Assalammualaikum

I am an environmentalist. Graduated from USM, currently a student of UM and a big fan of CATS.

Saturday, September 25, 2010

a day at shopping mall (!)

semalam aku nan rumet
(yang memonteng kuliah tuhh)
kuar shopping (apa lagi an)
pya dok plan nak kuar ke mana akhirnya decide 
ke bukit jambul(BJ) ja
sebab mall tu barang die agak murah..
actually plan sebenar nak beli barang utk WUS..
(program usahawan kami)

pas zohor
besiap pya besiap tgk jam
dahh kui 2.40 p.m
waaa.. mmg dah lmbat
(make up pya pasal larhh nie..)


x masuk ag tunggu bas yang bejam2 gak r..
huhu

tambah2 lak rumate aku nie sakit mata..cian rumate!!


bg aku kalo kuar shopping mmg heels bkn pilihan
x larat cek nak p mai p mai tang tu dalam mall tuhh..
so aku juz decide pakai...


so..aku laa owg y paling bahagia ke mall..hikhik
go..go.. rumate nan wedges nya..!!


lepak2 BJ..


paling x tahan.. rumate bjalan2 dalam mall nan spek mata itam nya
menjadi tumpuan gak la minah swg nie..
aku tahan nak gelak je..hikhik
(rumate cam mak datin laa..)

tapi malang nya BJ tak semenarik Queensbay (QB)
so aku memaksa rumate ke QB..
yeayy !!

destinasi petama kat QB ialah ke toilet
toilet QB aku mmg suka
sebab



skeling toilet tuhh penuh nan cermin..!
haha


so sempat la kami pose an..an


so seharian bjalan dalam mall tuhh
kaki penat perut pown dah minx utk d isi..
krutt..krutt..
(bunyi perut rumate..haha)
haa..lapaq sgt la tuh..

menu pada hari tu ialah
PIZZA HUTZ !!
yeahh babehh..



oke b4 tuhh order dlu ae..
'oke giv us meal 3 additional another garlic bread..'
(rumate x kenyang)
so die tambah a set of tempura..
(rumate blnja)
aku tersenyum bahagia..
yeahh mkn free..hikhik
tenkiu rumate
mwahhx2
^^




my drink..nm pa tahh
lupa.. =..="
but y penting..delicious mamamia~





sedapp plak air rumate..
choclate blended !!
curik rasa seket ahh..hehe


ha.. order pya order
lastly tgk left over foods y byk nie..
apa agg..
bungkus laa..
haha


after a whole day kami spent tyme kat mall
its tyme for us to go home
badan dahh letih
kat mata hya ada katil ja..waa~

hampir sejam gak r tunggu bas utk pulang
huhu
tapi akhirnya kami smpai kat USM nan selamatnya
^^.
so its tyme to tidoq !!

owh nie ja y aku beli..
rasa x puas sbb sat sgt shopping..
T_T


tunggu nnti aku begaya nan baju2 baru nie ekk..hihi
-coming soon in da next post..yeahh-

No comments: