Assalammualaikum

I am an environmentalist. Graduated from USM, currently a student of UM and a big fan of CATS.

Monday, October 18, 2010

budak rajin nak exam dah!!

assalammualaikum

jam 1.30 ptg
mimi jerit..WEYHH X MAU P KLAS KA??
ARI NIE ADA KLAS KAN????
tenyeh2 mata..
owh tetidoq pakai contact lens upanya
OMG my eyes red gyla
mampuih2..dah buta ka aku??? 
blurr jap dpn cermin toilet telupa ada klass kui 2
amik wuduk lalu bersolat zuhur
(tegopoh cam nie mmg x sempat nak kusyuk dahh)
bukak almari baju..fenin..fenin lalat
aroma ambi pur menyerbu lubang idung~
ughhh...hari nie lab ! 
d sebabkan last week aku tlh d label SEXY..ulang suara SEXY..
oleh cikgu maka teringat kata2 pareh hg SEXY SIOTT..budus !
lalu memilih baju belang2 y panjang lalu menutup bontot tuhh
ahahh...pasnie pasti x kan jadik perhatian dalam lab lagik
wink..winkk..menyeyit mata tanda puas aty
owh..owhh bkn aku swg ja d label SEXY..minah gyla si hikmah nie kena gak b4 aku
(patut la dlm lab pya dok gelak kat aku smpai bgolek2 ataih lantai)
ehe..betapa nk tunjuk die gelak pya over kat aku..taiks !!

sampai lab...
GELAP
warrgghhhhh... x dak klas la !!
mengongs gyla~
psttt..bkn kami ja HILAL pown ada sma..hahaha
oke ahh tu at least bley cover malu an..ann hehe >,<

lalu kami pown bergegas balik nan keta sport aku nieyhh..
oke obvious sgt ka aku menipu?? ehe

sebenarnya aku nk habaq kat sini
exam aku ag 3minggu
owh nak tamat sudah sem 1 kat USM nieyhh
pstt..kat USM ramai dak2 ensem ..x tgk ag mat2 arab y tinggi2 n mata biru tuhh
sp y tolak tawaran dlu..kamu rugi ! sy ulang kamu rugi owww~
heheh ^o^

slamat study mua
jgn lengah2 kan masa study n buang masa nan on9 ja memnjang
(oke aku pown sama ja actually)
-_______-"

subjek2 y maha berat y aku amik nie
x tergalas utk mgangkat buku2 tebal tersebut y semakin aku baca smakin bertambah power kerabunan aku
organik chemistry, genetic, biochemistry
walopown aku dak skema 
owh bak kata mey biar luar x nmpak skema y penting skema dalaman..
????
maybe ada la tuhh maksud tesirat die..mak nye pown x tawu..
alalala~
>,<
akan fight..fight..fight.. for 3.6 pointer ke ataih
4 flat not impossible tapi melihat tahap kesungguhan aku n minat y x brapa nk mendalam thadap buku
(nak d bandingkan nan SHOPPING )
mmg susah KOWT!!!!
hoho..

why? why??
since aku nie juz peminjam PTPTN
so berharap pinjaman btukaq jadi biasiswa
hehehehe
sebab duet lebeyh byk habeh tuk baju2 n sluar2 aku ke kuliah
nak d bandingkan buku2 y mmg aku pakat nak pinjam owg pya jaa...
x bley arap sungguh minah over nieyh
HAHA
(terowk sungguh anak spa la nieyhh..)
x taw..x taw.. x kenai..HUAHUA~

sila doakan aku bjaya nan cita2 aku sebentar tadi tuh yaa..
aja..aja..fighting !!

p/s :: malam nie ada pejumpaan biosociety jgn lupa kat lab 200!!
esowk ada test biochem.. tulun..tulun.. tulun dok sebelah aku..
hehe
ag satu...esowk concert PARAMORE !! sabaq na hanim .. sila la pulang ke malaysia
ngeh..ngehh





No comments: