Assalammualaikum

I am an environmentalist. Graduated from USM, currently a student of UM and a big fan of CATS.

Tuesday, October 19, 2010

sembang malam pasal SAPA JODOH AKU?

bekejar2
walopown awai tapi tetap kami y paling lewat ke lab
cam biasa la..
kami baqu abehh wat ujian lab biochem
mood ::: bahagia gyla !!
owg gyla mmg pelik2~
dun wury..dun wury..
note kecik dalam pancil box sgt membantu..HAHA

assalamualaikum

sedang 3 owg awek cantiks tgh makan kentang putaq
tetiba topik hangat muncul
HAHA
serius mereka sgt x dak keja dowh
SIAPAKAH JODOH KITA??
tu dia x padan nan baqu umoq 19 taun depa dok bukaq cita 5,6 taun akan dtg
19+5 = 26
oke pembetulan..3,4 taun akan datang..hehe

si jambu air:
serius aku cakap..aku x mo kapel2 nie. aku nk kawen truz!
buat pa kapel nk pegang tgn pown x bley
kawen truz senang..mua selamat!! haha
(woo..hebat sungguh kawan aku swg nie.. tabek sm kamu~)

si cuns:
aku nk laki y betoi2 nak kat aku.walopown aku juai mahai die tetap berusaha gyla2..
aaa...sweet gylaa..tapi still x dak y nk wat cam tuhh..huhu
(haisyhh..x dapet den nk nolong )

si hitam manis:
aku nk laki y suka aku ja.
(oke obvious gyla menipu an)
aku nk laki y x la sechumels david achuletta atau sesweet justin bieber
tapi biaq la romantik + matang in every way he act..bley??

si jambu air:
blahh la hg..x chumel konon..y hg minat mua y hot2 kowt
(nie statement aku tokok sendiri..haha)
aku takut ada owg suka aku gyla2 tapi aku x suka kat die
aku takutt !! (muka mmg abehh express takut ahh..hhuuu~)

si hitam manis:
kalo dah jodoh hg cemana???

si jambu air:
erkk -_____-"

si hitam manis:
kita x ley tolak owg y masuk minang kita weyhh..
dia tuhh la jodoh kita..hg tolak satg mmg hg x kawen smpai ke tua laa!
hg mau ka jadi andardu?? haahh??

si jambu air:
weyh takut ahh cam tuhh..macam mana kalo y masuk minang aku tuhh x ensem..
(ensem ja y dia pkiaq..huhhh)

si cuns:
macam mana plak y kawen tgh2 jalan pastu cerai???
pastu kawen len??

si hitam manis:
weyh biaq p x bahagia cam na pown..jgn la becerai..

si jambu air:
huu~
d manakah jodoh kita??? sp dia??

si hitam manis:
oh...wujud lagi ka laki y setia nan bini die??

si jambu air:
hmm...entah la.. aku sendiri pown x jumpa ag..huu~


ngantowk la plak..
owhh perbualan x abeh ag..
nnti lahh smbung ekk..HAHA
-tapi adakah laki y setia still wujud???-

1 comment:

Anonymous said...

lki yg setia ada lg kot...tp bpe kerat je r..