Assalammualaikum

I am an environmentalist. Graduated from USM, currently a student of UM and a big fan of CATS.

Thursday, October 28, 2010

lepaks nan member2 kuliah

selepas semalaman kluaq lepaks nan kawan2 kuliah
mula lah aku mgalami sindrom tersengguk2 dlm klas
guess what i mmg tertidoq dlm klas tadi
jaga2 ja cikgu dok tengok smbil tersenyum..
haisyhh..cikgu senyum ada makna nieyhh
cikgu gelak kat sy ae..tgk sleeping beauty tidoq dlm klas..HAHA
mmg sgt x ckup tidoq
semalam balik kui 4 pagi
g tgk midnite show kat QB cita the other guy.
wallaweyh cita apa y kami tgk niey pown tataw la
lawak bodo gyla vavi nya
n dok glak pown aku rs kami ja la..
huahua~
sebelom movie start bebudak laki dah lapaq sgt dah
so g makan kat kedai nasi kandaq near QB tuhh
then lepak2 kat tepi laut
menikmati suasana romantiks smbil skodeng kapel2 y bersepah kat sekitar situhh
hampa dok wat apa ha dlm gelap..
isyhh3..!!

pas abehh tgk movie dah around kui 3 pg
then truz p gurney
thx to Ajai sebab snggup jadik driver kami bebudak pmpuan
toce3..^____^
tataw nak lepak mana so singgah mcd
makan2 n sembang2
tapi sumer dah terjelas muka ngantowk 
ye r prtang tuh dah la abes kuliah kui 5 lebeyh
owhh..lupa nk gtaw actually kuar nie sebab nak celebrate adam pya bufday


bufday boy y tersgt lah ceria nieyhh
haiyaa~
hahaha

x banyak gmbaq y kami amik
byk guna camera haziq 

 posing jap
soe lah wat abe2 chumels mua dok menunggu HAHA
tupuice2...soe na ^^.

 abe driver (ajai) nan abe parehh y dok tersengeh2 ja
oi parehh "aku kan ada hg" nasi kandaq subaidah cek jgn lupa na!

 hilal n haziq 

 hikmah, syaza n atiey

aku n tehah

gmbaq mua y sm kat fb
dok menunggu gmbaq from haziq nieyhh
hohoho~

lupa nk amik gmbaq ramai2
haiyaa..rugi lahh pulak..
huahua~
T_T

last2 dalam kui 4 pagi baru smpai USM
solat isyak then truz terjun ataih katil
then 7.40 baru bgun balik g klas bm
tahniah utk fares,hilal,tareeq,ajai,adam n hikmah
y melantak tidoq n x pi klas bm..
trowk pya bebudak !!
cewah nak kata aku baek la p klass haha
p klas pastu smbung tidoq dlm klas plak..
huhu sma ja laa~
-___-"

tapi best la dpt hangout sm2 nan hmpa.
bak kata ajai " minggu depan kita kuaq tgk wayang ag"
yo la tuhh..nnti final kita wat sinopsis tentang movie y kita tgk naa!!
huahua~
tambah2 plak g klas tadik x sempat mandi
oke cipta record baru 1st tyme p klas x mandi
HAHA
ada baw ka???aku wangi jaa..x mandi pown tapa..hehe
XD


nie la muka minx penampaq..ahakz
apa?? apa?? chumels ja..??
macehhh...i dah taw dah
hahaha
prasan gyla minah nieyhh..! XD

so nak wish again to my buddy swg nie
epy bufday bro
hg dah tua adam !
walopown aku sedaq aku ag tua dari hg..huu~
still nk wish hg semoga panjang umoq n murah rezeki..
APA?? oww..
adam nk aku gtaw mua owg y dia still single n available ag
ehe
sila lah masuk line sp y dok bekenan lama dah kat adam tuhh~
HAHAHA

No comments: