Assalammualaikum

I am an environmentalist. Graduated from USM, currently a student of UM and a big fan of CATS.

Thursday, October 7, 2010

update aku n sneakers baru

setelah semalaman aku mgepam otak nie carik desig baru utk sneaker aku nie 
dan semalaman jugak laa aku mgecat benda alah nie..
lastly bley gak aku menarik nafas fuh..fuhh lega 
sebab siap gak akhirnya utk d gayakan ke kuliah
hehe


nie x dak koja la nie dok pluk tiang..




tidak ku sangka myerlah macam glow in da dark upanya sneaker aku nie
aisehh dalam cerah2 nie mmg la jelas -___-"



alamak suka ahh..
mula melihat amenda ag y bley aku cat nie..
rumate dah stat pikiaq aku nie mmg manusia x dak koja len asyik dok
merapu x reti dok diam2...
haisyhh lupa sat y exam ag 3minggu ja..
waa~
oke2 smbung study mua..

esowk nak p kem kepimpinan
3 hari la nmpaknya aku cuti dari on9
T^T


No comments: