Assalammualaikum

I am an environmentalist. Graduated from USM, currently a student of UM and a big fan of CATS.

Saturday, October 2, 2010

ceritEra family t'cHenta.

smlam dapat kol dari my sis kat london..
tetiba rindu plak minah bising tuhh..
huhu

post kali nie nak cite pasal my beloved family
felt so lucky to hav them by myside
supporting my activities
never say no to wat eva things i wanna do
n olweyz give advices so tat i'll bcome better

nie mak n abah aku



ramai owg tanya aku nie anak mami ka?
why khan?
x larat aku nak crita balik sejarah family aku nie..
mak aku melayu tulen
abah lak da darah mix
so i am a mixture of macam2..haha

nani (mak abah) owg indon, 
tokba (ayah abah) mix pakistan..
mungkin owg x cya family kami nie actually keturunan Genghis Khan
( a great Mongolian worrior waktu dulu) 
yupp.. nak story pnjang sgt
but i am one of the great..great..great granddaughter of Genghis Khan
i don't have clear evidence but this is what abah told me. hee

looking at myself im not sure whether i look lyke mak or abah


hidung ikot abah..yabedabedoo..
sek bek ikot abah..haha

dalam family kami 3owg adek bradek ja
n mua pmpuan
go gurlz..
(abah d tindas kerna beliau sowng ja laki..haha)
XP



my eldest sis blajaq kat UK, England
ayoi..i sgt jeles nan my sis swg nie
she is beautiful, smart, funny, n cute too
bertuah la sp y dapat my sis nie


sebab my sis sarah nie kuruih so kejelesan btambah..
haisyhh


nmpak cam aku laa..
hihi


nie pic my sis kat U of Birmingham
^^.
nice an..ann..


nextt..
this is me :)


i am just an ordinary girl
i studied at USM, Penang
i hav a big heart to save the world
i may not look like superheroes
but i want to be like one :)

lastly my little sis
we look alike don't we?

taun nie amik upsr..x dapat 5A siap la aku bg siku terbang satg..huhh





sapa yang xsyg adek beradek sendiri kan?
i love them so much
even thought we fight alot
we are actually have a close relationship :) 



ada family y sayunk kita ialah sumtink y patut kita hargai
alot!


tapi yang pasti kami lahh
powerpuff gurlz
3 gadis penyelamat dunia..haha



1 comment:

Anonymous said...

hye sis..
entry ni so very the touching la except my pic eating the banana..nk nangis dh rasa..huhu
miss u all so much.windu..windu.
bdw,keep up ur good work with blogging nie..

from ur loyal fan..haha
kakak