Assalammualaikum

I am an environmentalist. Graduated from USM, currently a student of UM and a big fan of CATS.

Thursday, October 14, 2010

sila jawab soklan2 sy ye..BFF gue!

Assalammualaikum

jeng..jeng..jeng.. hari y aku nanti2kan dahh tiba.. mission completed !! ngeh..ngehh..
akhirnya assignment y d khaskan untuk aku merapu d khalayak ramai lastly bjaya gak aku selesaikan..
melampau btoi la minah nieyh.. oke fine kemerapuan aku hya d hayati oleh bebudak klas y sekilas pandang pon dah taw ada bapa owg..wuwuwu~
igt senang ka nak merapu.. utk merapu pown penat aku perah otak aku y ternyata mmg cam otak patrik y mmg blur 24 jam...rr..rr... i lost my word d tgh2 ucapan.. T_T huhuhu~

sejak dua menjak nie aku semakin sibuk..sibuk nan assignment y datang bergolek2 tanpa d minta tuhh..
ada ka owg y minx nak assignment byk? aku tibai gak owg tu jap ag ..!
namun dalam kesibukan y ternyata d buat2 tu sempat ag aku sibuk bersoseh-soseh nie... hehe
tapi cerita asal post kali nie..bkn gossip murahan tapi nak tayang kawan2 kesyangan aku y mmg sengal nak mampos nieyh..


 sblom aku memulakan kisah bebudak skema y ke kem dengan gaya ala2 ke shopping mall ni
meh nak kenalkan kowang nan pelakon2 utama y ternyata x senonoh menayang bontot mereka ke arah kamera..
(oke sapa y paling ketara gaya ke shopping mall agak2 nya?? huuu~)
-___-"


tu dia.. sila bandingkan sp y paling chumey d atas.. tettt.. masa sudah tamat!
apa la minah nie tadi die y suh banding kan an.. 
baeklah sila jawab soklan seterusnya..
adakah kami nmpak skema seolah2 gaya bebudak skema bio y paling sejati??
ag2 budak y hujung skali tuhh.. prasan ja koja dia!!
=..=''

acu..mimiy..aku..teha

ternyata bebudak nie x penah nmpak kfc..y depa taw lalat buah..lalat buah..
last2 mua dah jadi haru cam lalat buah tecekik pisang.. huhu~
oke buruk la plak gmbaq nie.. T_T


hoitt..cokelat aku tuhh.awat hampa dok berebut ah??
besa la.. kami nie mmg suka berebut..opss.. mereka saja ya..tersasul plak i..


owhh.. heroin kita dah mai dah.. tu dia..
p kem cam nak p shopping mall..hehe ^_~
tetiba ada owg jerit.. ADA AKU KESAH!!!
grrr.... =..= !!

apa y penting..i lurve u guys so muchx... pas ni blnja aku cheese cake okeyh..HIHI

p/s~ dah dua ary posa mata..dah nek kempunan nk jumpa die..HUHU..sp? ngeh..ngehh..
ada laaa~

No comments: