Assalammualaikum

I am an environmentalist. Graduated from USM, currently a student of UM and a big fan of CATS.

Friday, October 29, 2010

study week dah tiba !!

assalammualaikum

since hari khamis hari y sgt meletihkan
tepaksa laa qada tidoq ari nie
tu dia apa lagi..aku n rumet tibai tidoq smpai klas bi pown melayang habehh
haiyaa baru semalam pya la plan nk p klas lmbat
last2 xp truihh haha..
gyla trowkk!! taw x pa..huhu T_T

so since hari nie last klas
(tapi x p)
n minggu dpn dah start study week
omaigod..omaigod
peperangan akan bermula
bkn perang dunia ketiga..bkn juga perang terhadap lalat2 buah kat lab tuhh
ini adalah perang masa depan !
oh yeahh ~
perintah berkurung akan bermula
semestinya STOCK MAKANAN x mencukupi
hehe
saja nak over seket
nak bgtaw aku n rumet p shopping kat TESCO tadi 
lalalala~

 rumet angkut breakfast dia

acece aku angkut biirin gak tuhh..bajet nak diet la nie mkn makanan rendah lemak nieyhh..hikhik
wink..winkk.. pas nie tgk la aku jadik kuruihh..ehe

nescafe utk stay up..stay up ke rumet?? hoho


tudiaa...bekalan utk dua minggu ka dua bulan???
hahaha
-______-"

tapi the best part of this day
makan cheese kek !!
^___________^
tehee..my fav kek 
gyla bahagia !!!
pstt..taun depan nk wat besday suprise kat aku jgn lupa cheese kek fav aku taw..
hehe
saja laa nk habaq awai2..ngeh..ngehhh XD


suka sgt2 cheese cake ^^.
i kan omputih celup mesti la suka keju..hihi

well2..thnx to my kzen..
zaiman toce2 weyh hantaq aku n rumet p beli tiket kat sg nibong..
save duet i..
hehehe

so start 2moro...must focus on study !!
aja..aja..fighting !!!!
^___^

No comments: