Assalammualaikum

I am an environmentalist. Graduated from USM, currently a student of UM and a big fan of CATS.

Friday, October 15, 2010

update utk hari ini.. cerita tentang si juboq..! HAHA

malam y sunyi ag sepi..krekk..krekk..bunyi cengkerik
opss..kat usm nie mana daa cengkerik..tapi y byk d sini ialah burung hantu y melewaq malam2 buta x reti nak tidoq..oh jgn lupa itu semua adalah burung hantu y hebat kepala otak nya..

assalamualaikum

tadi tuh mukadimah y x dak kena mgena ngan ceritera ria utk hari ini..harap maklum..
semalam aku tidoq kui 4 lebeyh..ermm oke tambah ag sekoq burung antu cyber y berteknologi tinggi (memuji diri sendiri utk sedapkan ati..heheh) sebab die x melewaq malam tapi dok 'mengeraskan mata' (adakah istilah ini wujud??aku pown tertanya2..hmmm) depan lappy y penuh berabuk sebab dah 2minggu x d cuci walopown myedari hakikat lappy semakin penuh nan cap2 tangan d muka skrin...HUHU
tapi dun wury nie bukan kisah nak bgtaw betapa pemalas nya aku tapi terasa cam nak meluahkan sumtink..
tetttt...oh yeahh sumtink!!

sambil myelak kamus dewan mencari ayat y sesuai utk berkata2..y d jumpai ialah kamus oxford ja..
d sebabkan im not good in berfalsafah..n im talking in malay+english language so often..
cam rojak buah y lazat itu..jadi sy nak berbahasa rojak d sini..

its about sumtink tat i never thought before..n im thinking it right now.
im not a perfect person..well everyone tried to b one right? even if tried to take care of my fwen y sowang nie pya hati..im hurting her again n again..
its not bcoz of i sengaja ..but i really want her to know..
i x pilih utk menarik phatian lebeyh fwom u.. i'm really soe for it!!
walopown u olweys say..'hg slalu wat aku jelez' huhu
owhh..tetiba aku terasa aku patut pakai baju muslimah ke kuliah !!
T^T

adakah saya kelihatan macam yuna celop y x berapa nak serupa cam yuna itu..??
hm.. sp y nak taw? sp? sp? angkat tgn pat !!
aku nie peminat yuna oww...
1stly is bcoz her style..she is stylo bab kata si pareh "kinah stylo lagi chumels sesangat"
haisyhh..obvious sgt ka aku sedang menipu??
ngeh..ngehh..
2ndly sebab cik kak yuna nie hav a very good english.. salute sm yuna..
oke nie body guard aku..

mungkin si juboq nie lebeyh chumels ..huhu T_T
kenapa gambaq pareh d upload d sini..??sebab nya ni ha bakal pelakon terkenal..
sebelom die jadik fames aku nak habaq d sini bahwa pareh dah janji nak blnja aku makan nasi kandaq + kfc wif additional pizza hutz large..
haha..botak gak si juboq nnti!! haha ^o^
pareh suh habaq die single ag..sp nk bekenalan sila tinggal kan pesanan selepas bunyi tuttttt...


oke..luahan perasaan tergendala seketika..ceq p makan kat cafe td d sangka koew teow goreng dah ckup utk mengurus kan aku..tapi rupa2 nya abg cafe telah tertumpah kan sebalang garam dalam koew teow tersebut tetiba ja tekanan darah tinggi aku melebihi paras normal..wuwuwu =..=
bercadang nak naek segera ke bilik tapi stop sat tgk tv3 cita the guardian.. meneliti kemachoan Ashton Kutcher y mmg kacak lagi hensem itu..wat kan aku tetiba teringat kisah semalam
walopown lari tajuk asal..ehehe

soklan cepu galak..berapa inci kah bidang ashton kutcher??? hee~

mungkin kerana slipar oren tu y ternyata aku membuat pilihan y betoi memakai slipar tersebut smlm..
haha thx to my new slipar oren y d beli semata2 nak ke kem bio minggu lepas mmg bjaya mencapapkan ceq..
sehingga abg fotostat pown tawarkan diri nak blanja makan..
muahaha..
owh adakah ini d kira tips berguna? pakailah selipar y berwarna oren waktu nak kuar so that people know ur existent..ngeh..ngehh


 atau pown boleyh juga memakai selendang colorful agar anda kelihatan cam rainbow y 'chumels'
hehe.. sila terima kenyataan tersebut ya.. >.<

tetiba lari tajuk again.. -______-""
juz nak pesan sebenarnya
cerita d atas hya prolog semata2 ..haha
if u lyke a gurl..plz give a lot of respect to her..
u can fight to win her heart.. juz make sure the way u show ur interest thadap gadis semasa tersebut betoi..
don hoi2 her..sakit tlinga sakit lagi hati nie taw..huhh

baeklah mari berdoa agar aku dapat bf klon ashton kutcher ..heheheh ^_^


No comments: