Assalammualaikum

I am an environmentalist. Graduated from USM, currently a student of UM and a big fan of CATS.

Friday, October 22, 2010

oke jatuh tangga !

sblom menceritakan kisah sedeyh ari nie
aku nk ucap kan beribu-ribu toce3 kat si parehh
sebab mengejutkan aku kui4.30 pg utk bgun solat tahajud kemarin
(hg gyla ka ajak aku myembang tgh2 pg buta???)
selama 15 minit tpaksa melayan bdk hingusan nie
mmg hg nk tempah penampaq kalo kol aku ag skali pas nie..!
choi..choi...

assalammualaikum
olaa mua~
semalam tidoq mimpi indah dak??
aku mimpi kawen nan anak raja semalam..hihi
(statement habes menipu nie)
semalam tidoq lewat adoyai so tadi bgun (agak) lewat
ahakz
anak dara sekalian jgn ikowt prangai aweks cuns nie kat umah na.
hampa bgun la awai2 p tolong mak hampa masak kat dapuq nuhh..
kata nak kawen awai..??hehe
tehee..cam besa la 
since today holiday lets enjoy our katils puas2..ehe
rumate dah geleng2 kepala.."alahai baloq sungguh kawan aku swg nie"
ahah..igt aku tataw apa y bermain dlm pala hg naa?? -__-"
sat hg rumet !! teman aku p shopping ary nie maw??haha

---this is a true story happened on 23.10.10---

tataw malang apa hari nie
nak p angkat baju kat ampaian
sudah lah malang d timpa tangga plak tuhh
bkn d timpa tangga tapi aku y menggelongsoq ataih dia
ouchhh..!
oke utk seketika rasa cam owg x dak bontot..huu~
jgn nangeh..jgn nangeh
akak chumels kan stylo+ ayu
hehe..ada kena mgena ka??
hampa toksah tya saket tang bontot camana rs dia..mmg saket tahap bakal membengkak dah bontot aku nie
T_T
nie mua pasal slipar tandas aku nie laa
oww aku jaga hg elowk2 letak ataih rak kasut lawa2 cam nie hg balas kat aku na
smpai aty hg boikot aku
huahua 
pas nie aku nak tauk hg dlm tong smpah..haha padan muka!
huhh..
nie apa ke hal nya myalahkan slipar tandas nie???
tak bedosa natang tuh dok sumpah seranah dia pulak
soe la slipar tandas ku.. XD
haiyaa..sy mgaku bersalah y ariff !
sbenarnya aku y berlari trun tangga telupa kasut tuh basah
lalu men gelongsoq2 ataih tangga tuhh..huhu
=.,= (hinguih dah stat meleleh..wuwuwu)
y wat aku wisau..my hand hurts too.
exam lagi dua minggu weyh..naya kalo tangan aku x sembuh..
omaigod..omaigod

bontot bengkak betambah sexy apa..haha
sudah2.syadap u !
i nak p dating nan justin bieber lunch together2 nie


p/s ~pas nie kalo tgk aku jalan herot2 tuhh sila la wat2 mgerti ya

No comments: