Assalammualaikum

I am an environmentalist. Graduated from USM, currently a student of UM and a big fan of CATS.

Thursday, October 21, 2010

SY SUKA AWAK !

assalammualaikum

tetiba plak hidup aku jadi complicated
cite die cam nie aku suka kat mamat nie
mamat nie dah ada awek
tetiba plak kawan bek mamat nie suka kat aku
masalah nya kawan bek aku suka kat mamat nie pya kawan bek y suka kat aku tuhh
HAHA
oke.pening

hya prolog semata2 tiada kena mgena dengan y still idop ato y dah 7 kaki bwh tanah

apa jadi kalo kita suka owg tu n die x suka kita
sgt frust menonggeng smpai tertonggeng2 !
n kawan2 mula la nk memerah otak dengan ayat2 memujuk
 "bek hg accept owg y syg kat hg. tuhh ja y bley wat hg bahagia"
acceptable or not?
huu~
ag satu soklan paling best dari mimi

"hg nk owg y cinta kat hg ka hg nk owg y hg chenta?"

of course la aku jawab

" owg y aku chenta!!!"

mengongs~
-____-"

"hg x kan bahagia punya. kalo owg y hg chenta x chenta kat hg"

"erk. habeh tuhh??"

dah stat sedeyh~ 
T_T

"terima ja owg y nak kat hg tuhh. laki susah nak setia weyhh..
 chenta bley d pupuk"

apakah??? huhu~

"owhh..behh tuh tya la balik kat laki y aku chenta tu.. 
awak nk pilih owg y chenta kat awk ka awk nk pilih 
owg y awk chenta??? owg y chenta kat awk nie la y bley wat awk
bahagia oke..."

HAHAHA
bukan kah benda y sama???
ngoiii betoi~

oke.stop merapu 

oke.iklan sat
sp dapat dia punya! brebut cepat!!
tapi berebut laki jauh skali naa~

pesanan utk guys out there
jadi la pencinta y setia
dont put on ur mind
aku nak dapat kan pmpuan nie.oke strategi lawa dahh..
olohh jual mahai plakk..
perhh igt aku x bley dptkan pmpuan ag lawa ka??
pordahhh..bek aku p kat aweks y ag cuns tuhh..huhh

lebeyh kurang cam tu laa..


tgk mimi dah dapat dah swg..gyla jeles dapat bunga plak tuhh
nanak jugak..! ensem.jeles

kalo dah suka try la dapat kan gak
jgn hari nie kata syg suka chenta tapi esowk dah bermadah kat pmpuan len lak
its different for gurls
we don actually search for a cute ensem guys cam david achuletta ato justin bieber
( x abeh2 dok promote an)
but we want a guy y loves us with full of sincere
apa salah nya sacrifice seket. u like her don u??
fight for her
skali tersungkur anggap ja x dak jodoh
jgn p balas dendam kat pmpuan len plak
b matured in every way u think
especially the way u act

wallaweyhh..dah rasa cam mak owg bg nasihat plak
well2 i mmg terror bab2 nie
hehe
^_________^

pas nie bley la try masuk "line" tepon kan
i dah bg byk hint nie
HAHAHA

2 comments:

Doriyuckey said...

Weh, fisya pon satu u ngan hang? OMG. Kem salam kat dia !

Anonymous said...

haha...very sweet that guy!!one in million..