Assalammualaikum

I am an environmentalist. Graduated from USM, currently a student of UM and a big fan of CATS.

Sunday, October 17, 2010

tu dia..cam nie ka depa kat shopping mall..?! =..="

hello, gud mornink apa habaq??
its not morning anymore soe i baqu sedaq
hoho (smbil memuncungkan mulut 3 inci kedepan..)
no..no..i nak bg salam lah sebenarnya..tehee
assalamualaikum elo my prenn ada sihat ka ary nie??
owhh semalam sp taw ceq p mall..sp..sp..??
bkn calang2 mall, queensbay mall oke u..
nak habaq byk duet la konon2 nya an..hee~

apadia minah nie dok merepek merapu tgh2 petang nie..
bkn pa..aku suka tgk owg y besukan nie..(tetiba ja kan)..
depa lompat sana, lompat sini.. lari sat,jalan sat..
tuh x tgk lagi depa tendang2 bola..bkn tendang ja penampaq skali depa bg..hebat sungguh na?
owhh..owhh.. y bg nan kayu lagi hebat.. haa..hebat sungguh la my brader mua.. salute sama hmpa mua..




mereka mungkin skema tetapi mereka hebat dalam menyepak terajang bola
merekalah bebudak skema bio sejati
walopown tekantoi dalam match nan senior
opss..hampa tetap menjadi hero pujaan hati aku
kecuali pareh..dia hero tamil aku..HAHA


tapi jgn tataw dulu aku nie atlet gak oww.. sp x pecaya angkat kaki pat?? angkat kaki sat hampa..!
silalah pecaya nan kenyataan aku nieyh.. huhuhu T_T
dulu aku nie atlet lari2 tuhh..pas2 batang besi..lari setengah padang pown dah wat aku separuh nak mati sebab kehilangn oksigen..fuh..fuhh..lelaki kacak skalian i need CPR here..hehe (gelak gatai)
ohh..ohh..satu ag..ceq nie dulu suka baling2 bola gak..haa..baling masuk jaring tapi x penah masuk pown..
huahua~ gyla sedeyhh.. T_T (nmpak sgt la minah nie x berbakat an..an..)
then aku hilang minat sebab budak swg nieyh ah.. igt lagi sepatutnya kami menang 1st place (aku dah berkobar2 gyla dok terbayang cikgu besaq buh medal kat lehaq)..kuikui
tapi angan2 aku musnah pas kwn aku swg nie p lari masuk lane kumpulan laen..
wa hangaq wa bilang lu..wa tensyen gyla bro !! =..="
pastu dari 1st place truz disqualified jadi tmpat last.. aku smpai nageh golek2 atas padang tuhh..
sebab kuciwa gyla vavi nya..aku truz benci nan lari2 mak nenek nie..benci2..
tapi kalo ada maraton skewl aku join gak..huahua
tringat aku nan rumet kat matrik lu p masuk maraton kat jambatan pulau pinang nuh..
tudia hampa igt dekat ka?? semput kami seminggu x abeh.. jalan pown cam sotong dahh..huhuu~
tapi muscle kami tok sah habaq la na..tgk pown taw nie bekas atlet..hehe
over sungguh tetiba aku bercerita..HAHA beta mmg begitu...........ehe

aku mungkin x hebat utk mgaku atlet y suka penampaq bola atau y suka wat naya kat bola tuhh..
sebab aku satu ja y hebat..letak ja aku kat mall pasti mua terharu smpai nageh tergolek2 tgk aku shopping..
kahkah .. obvious sgt menipu kan..??

kan i dah habaq i nie klon yuna..eh..ehh ada ka i habaq?? hee..

tadi aku tataw pasepa aku nmpak mamak wat roti canai tuhh cam pareh
haha..cian pareh d anaiya oleh aku again..
abg juboq x sesuai jual roti canai..
uwekk..x lalu nak makan!!! euwww...

jadi mereka inilah y teranaiya oleh aku gak
sebab d paksa ke mall nan aku
tapi aku pasti mereka terharu lagi berbangga menjadi bodyguard aku
mana nak taw satg ada fan2 yang datang meyerbu minx autograph an..an..
hehe (prasan gyla la die  nieyhh)

owhh..owhhh
tgk gambaq nie..depa mua nie bebudak mrsm bp
tmasuk y minah over tu harap maklum ye

i used to b lyke them dolu2
n ag 3 toun depa nanti jadi cam akak senior depa nie plak
aigoo..pat doakan depa x prangai cam aku sudahh
adek2 junior ku mua.. 

Gud luck SPM nanti oke
study rajin2 nnti pakat2 masuk USM
bley lah teman akak p shopping 
hehe ^_^

 rumet d paksa pakai ribbon kat kepala die..haha
sejak dua menjak nie aku sgt berminat nan ribbon
gyla pya minat dok cari rata 
saja la nak habaq taun depan besday ceq 19 januari kalo nak bg ribbon pown 
dah bley wat hidung ceq kembang kempis sebab syonok..heheh

 nie la muka merajuk rumet sebab aku suh dia pakai ribbon kat kepala
owg kata chumels x mo caya
nie aku rs cam nak tukaq jadi atlet bola tambaq nieyhh..
agagaga ~


sila nyatakan berapakah tahap keseksian kami dlm pic nie??hehehe
oke sila ignore muka aku y sengal gyla vavi tuh ek..tolong..tolong..
wuwuwu~
=..="

sebabkan terlalu obses nan baju2 y gyla berlambak cam timbunan emas serta diamond tuhh
tahap kesengalan pown meningkat utk try baju2 kat situ..
ngeh..ngehh


 seksi x i pakai skirt??
macam taiks ja..wawawa~
-________-"

 highlighter aku hilang rupanya hampa highlight baju nieyhh
haha..
perli warna fav aku ka?? ceiyhh


 fenin..fenin.. dok pikiaq duet nak malayang nieyhh..
huahua


 serius skali pandang cam angelina jolie dowh mimi
dua kali pandang aku plak nmpak cam tyra bank
HAHAHAHA
(prasan..prasan)



owh..owhh..
sp prasan kasut aku dah bertukar..
haha
sebab kasut tinggi tuh sgt tinggi..
n tejumpa plak kasut VOIR nie..aku jatuh chenta tahap maximum 
kalo ini berlaku tlg take note ya..
hampa x yah dok nasihat dahh..mmg aku akan beli gak..
juz tgk aku n kata 'hg gila !' 
tu ja hmpa kena wat..senang kan jadi kawan aku?? 
kan dah habaq..ehe


 dun wury...dun wury..
heel nie x smpai beratus2 ag..fuhh..
botak la suami aku nnti..HAHA
XD 

apa lagi..apa lagi..
owhh..owhh..
skirt tadi mmg i beli sebab i lyke maa
SEED harga berpatutan..dun wury

besala pompuan nie depa x leh tgk perkataan 
SALE atau DISCOUNT nie
depa automatik jadi gyla
walopown pas diskaun still beratus gak
kira murah habes la sebab konon2 diskaun la katakan
hampeh!

apa2 pown tabik sama rumet n mimi
(khasnya rumet i y telah memborong satu JUSCO tuhh)
x kesah la gaya hg nnti jadi cam aku pown
(dah image consultant dia aku) hehe
haa...hg jadi la klon aku plak..
HEHE
^^
(muka bahagia) 
lalala~

maka pengakhiran cerita 
aku nak sajikan tatapan hampa mua nan gmbaq photoshot kami 
kami dah jadi model terkenal oww...hihi
femes ker?? gegeh gyla..huu~
-__________-"

owh saya suka pic ini..!! 
^_^ Y

2 comments:

Unknown said...

ain p qb bila?? mimi p jugak...hari jumaat :P

thetravellinghijaber said...

mimo2..ain p ari sabtu laa.. huhu