Assalammualaikum

I am an environmentalist. Graduated from USM, currently a student of UM and a big fan of CATS.

Sunday, October 31, 2010

update hari ahad ~lepaks nan si sengals sekalian+ tgk bola smlm~

assalammualaikum

KRINGGGG~
aiseh cam bunyi loceng kat sekolah ja
tuh nk bgtaw alarm anset bunyi haha
tepat kui 7.30 pg
HOHO..liat rasanya nak bgun 
ari nie ada date nan si sengals sekalian mau mkn b8fast..
olalala~
sejak bila aku breakfast nie??
slalunya melantak tidoq smpai tgh hari..taw x pa??
huehue~
namun cam besala..bgun kui 8.10 pg.
at least oke la tuhh bgun jugak daripada macek2 n pakcek2 tuhh..
janji kui 8.30 last2 smpai 9.30
-_-"

ngeh..ngehh
chumels x kami ?
cam kanak2 skolah rendah makan waktu rehat an..an..
omeyomey..!! ^_____^

semalam 1st tyme dlm sejarah idop aku
aku layan bola.
HAHA..unbelievable taw x pa?!
slalu nya layan american next top models ja.
nieyh mana2 mai dok tgk bola kat bilik tv
huuu~
tu pown sebab noghoyi vs kelantan.
meh cek nak tengok hebat tang mana nya klntan nieyh

aku selaku penyokong noghoyi semalam.. ehe
duka cita jugak la..baru nak perli kalo klntan kalah..
nmpaknya x kesampaian lah niat aku niey..huhu
T_T
maka terkandas lah noghoyi ke tgn klate..huehue~
tapi part y best sebab pemain noghoyi nie ensem2 ..hehe
baru aku taw pemain bola not bad jugak laa..
lalalala~
hobin jang hobin..hobin len kali la naa~
huhu




credit to yana for those pics
gyla kwn aku swg nieyh dari usm dia p bukit jalil
gyla semangat ! taw x pa..haha

No comments: